LM Information Delivery opent een nieuw kantoor in Denemarken

LM Information Delivery Group heeft een nieuw kantoor geopend in het centrum van Kopenhagen, Denemarken. Het kantoor zal worden geleid door verkoopmanager Tejs Grevstad, samen met een toegewijd klantenserviceteam bestaande uit 4 personen met een gemiddelde ervaring van 15 jaar in de branche.


-We hebben ons kantoor in het prachtige Kopenhagen, centraal gelegen in Strøget, nu officieel geopend. Ik ben erg tevreden met onze start. We zijn erin geslaagd zeer ervaren mensen aan te trekken voor onze klantenservice, allen met een grote lokale kennis van de branche en uitstekende klantenservicevaardigheden, vertelt verkoopmanager Tejs Grevstad .

De combinatie van professionele, lokale klantenservice en geavanceerde oplossingen voor abonnementenbeheer vormen de basis van ons succes.

Het belangrijkste aspect van de dienstverlening van LM Information Delivery is het leveren van lokale en professionele diensten aan onze klanten. We geloven sterk in de importantie van kennis van de bedrijfsomgeving van onze klanten, en daarom is het belangrijk om ons te richten op een lokale aanwezigheid.

- We passen ons aan aan de bedrijfsmodellen van onze klanten en niet andersom, zo continueert Tejs Grevstad.

Naast een professionele klantenservice concentreert LM Information Delivery zich op het leveren van geavanceerde oplossingen voor abonnementenbeheer. Het eigen systeem voor abonnementenbeheer, LibNet®, biedt een op maat gemaakt hulpmiddel voor het verwerken van alle aan tijdschriftabonnementen gerelateerde zaken. Het systeem is gebruiksvriendelijk en beschikbaar in meerdere talen, waaronder het Deens.

LM Information Delivery kan bestellingen ook via de geïntegreerde LibConnect®-service faciliteren. Met deze geïntegreerde service kunnen bedrijven of bibliotheken hun tijdschriftbestellingen rechtstreeks in hun eigen aankoop- of bibliotheeksysteem plaatsen. Voor het plaatsen van abonnementbestellingen met LibConnect kunnen klanten het programma blijven gebruiken waarmee ze al vertrouwd zijn. Het bedrijf is gecertificeerd partner van Basware-, SAP- en Ariba- aankoopsystemen, evenals van diverse bibliotheeksystemen.

-We zijn continue bezig onze bestaande diensverlening te verbeteren door goed te luisteren naar de klantbehoeften. We streven ernaar oplossingen aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen en eisen van elke individuele organisatie. We ontvangen positieve feedback vanuit de markt – het lijkt er duidelijk op dat er voldoende interesse bestaat voor een nieuwe dienstverlener op de Deense markt, aldus Grevstad.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Tejs Grevstad, verkoopmanager

Tel.: +45 6060 1224


LM Information Delivery:

LM Information Delivery is in Noord-Europa marktleider op het gebied van abonnementen- en informatiebeheer. In ons klantenbestand bevinden zich universiteits- en onderzoeksbibliotheken, ziekenhuizen en medische bibliotheken, openbare bibliotheken, overheidsorganisaties, niet-gouvernementele organisaties en bedrijfsinformatiecentra.

Wij bieden onze klanten abonnementenbeheer, toegang tot en beheer van e-bronnen, diensten voor e-books en databasediensten. Onze diensten verbeteren de efficiëntie en besparen tijd bij het ophalen van informatie. Bovendien bevorderen ze het gebruik van e-bronnen. LM Information Delivery is opgericht in 1972. Een professionele klantenservice en vooraanstaande technologieën vormen de hoekstenen van de activiteiten. LM Information Delivery heeft kantoren in Finland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Estland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Wij leveren diensten aan onze klanten in meer dan 20 landen.