LM Information Delivery ontvangt hoge gemiddelde waardering in klanttevredenheidsonderzoek van Hansel

LM Information Delivery ontving in het klanttevredenheidsonderzoek van Hansel de hoge gemiddelde waardering van 8,6. Het algehele gemiddelde cijfer van de dienstverleners was een 7,5. Zeventien procent van de organisaties binnen de sfeer van de kaderovereenkomsten van Hansel heeft de enquête ingevuld. De enquête werd afgenomen in april 2012, een jaar na aanvang van de samenwerking.

Hansel Ltd, de centrale inkoopeenheid van de Finse overheid, gaf leveranciers van periodieken in het voorjaar van 2011 de mogelijkheid zich in te schrijven op de aanbesteding. LM Information Delivery, de enige Finse dienstverlener die was geselecteerd, werd geprezen om zijn grote plaatselijke klantenserviceteam en zijn innovatieve en veelzijdige dienstverleningsconcepten voor het gebruik en beheer van e-bronnen. 

De klanten van LM Information Delivery zijn tevreden met hun keuze

Alle organisaties die de klanttevredenheidsenquête van Hansel invulden gebruiken hun dienstverleners voor de aankoop van gedrukte kranten en tijdschriften. Bijna 60 procent van de organisaties bestelt ook elektronische kranten. Driekwart van de respondenten meldde dat LM Information Delivery al een actieve partij was voordat de samenwerking van start ging. Het overdragen en toepassen van het abonnementenbeheer, dat in de branche vaak wordt beschouwd als een complex proces, verliep volgens de klanten goed met LM Information Delivery. Voor dit proces kreeg LM een acht (op een schaal van vier tot tien).

Meer dan de helft van de respondenten, of 65 procent, vond dat de levering van producten en diensten soepel verliep. Een nog hogere score werd gegeven voor het prijsniveau en de facturering: 76 procent van de respondenten gaf aan tevreden te zijn.

Kostenefficiëntie en gebruiksgemak bij de aankoop van periodieken

Het doel van LM Information Delivery is het aanbieden van een kosteneffectief aankoopproces voor gedrukte en elektronische periodieken, dat niet alleen gebruiksvriendelijk is maar ook eenvoudig aan te schaffen en te beheren. 

“Wij zijn heel trots op het feit dat LM Information Delivery zo goed uit de bus is gekomen bij de klanttevredenheidsenquête en dat we de hoge gemiddelde score van 8,6 hebben ontvangen. Ik ben ervan overtuigd dat de score het resultaat is van onze toewijding aan plaatselijke, professionele klantenservice. Wij spannen ons daarnaast voortdurend in voor de ontwikkeling van onze dienstverleningsconcepten en –processen, zodat deze zo goed mogelijk aansluiten bij de veranderende behoeften van onze klanten,” aldus Janne Järvinen, CEO van LM Information Delivery.

Het doel van LM Information Delivery is om ook in de toekomst voortdurend het gesprek aan te gaan met klanten. Wij streven ernaar om de feedback van onze klanten steeds ter harte te nemen, en onze diensten dusdanig te ontwikkelen dat ze aansluiten bij de wensen van onze klanten,” zegt Janne Järvinen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Janne Järvinen

CEO van LM Information Delivery Group

Telefoon: +358 9 5424 6650

Fax: +358 9 753 3468

E-mail:

Over LM Information Delivery

LM Information Delivery is in Noord-Europa marktleider op het gebied van abonnementen- en informatiebeheer. Onder onze klanten bevinden zich universiteiten en onderzoeksbibliotheken, ziekenhuizen en medische bibliotheken, openbare bibliotheken, overheids- en particuliere organisaties en bedrijfsinformatiecentra. Wij bieden onze klanten abonnementenbeheer, diensten voor toegang tot en beheer van elektronische bronnen, diensten voor eBooks en databasediensten. Onze diensten verbeteren de efficiëntie en besparen tijd bij het ophalen van informatie. Bovendien bevorderen ze het gebruik van e-bronnen.

LM Information Delivery werd in 1972 opgericht. Professionele klantenservice en vooraanstaande technologieën vormen de hoekstenen van de activiteiten. LM Information Delivery heeft kantoren in Finland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Estland, het Verenigd Koninkrijk en Nederland. Wij leveren diensten aan klanten in meer dan 20 landen.