case:

ICA

ICA, Inköpscentralernas Aktiebolag, is een leidende keten van levensmiddelenwinkels in Zweden. Elke dag kopen miljoenen Zweden hun levensmiddelen bij ICA, omdat ze weten dat ze waar voor hun geld krijgen. ICA biedt producten van hoge kwaliteit aan die beantwoorden aan de behoeften van de consumenten. De keten begrijpt de betekenis van een uitstekende klantenservice en daarom hebben ze besloten hun abonnementen op bladen bij LM Ingressus Information Delivery te centraliseren.

ICA gebruikt sinds 2011 de abonnementsbeheerdienst en het elektronische abonnementsbeheerinstrument LibNet van LM Ingressus Information Delivery. Zowel ICA als LM Ingressus Information Delivery zijn klantgerichte organisaties. Dat betekent dat beide ondernemingen willen dat er in elke vestiging een stevige plaatselijke ondersteuning is.

Een eenvoudige manier om zich op bladen te abonneren

Marie Berger werkt op de personeelsafdeling van ICA. Naast haar andere taken is ze verantwoordelijk voor de abonnementen op bladen. Door het abonnementsbeheer te centraliseren bij LM Ingressus Information Delivery bespaart ICA tijd en geld. Marie Berger is biijzonder tevreden met de samenwerking.

”We hadden onze abonnementen al gecentraliseerd vóór LM Ingressus Information Delivery onze dienstverlener werd, maar naar mijn idee heeft LM Ingressus Information Delivery een eenvoudig systeem, dat mijn werk steeds gemakkelijker maakt.”

ICA bestelt ongeveer 300 bladen via LM Ingressus Information Delivery, en soms bestellen ze bladen ook rechtstreeks bij een uitgeverij. De bladen liggen klaar voor gebruik in de receptieruimtes en ze worden ook gebruikt om het werk van de beslissingnemers en het ander personeel van ICA te ondersteunen. LM Ingressus Information Delivery bezorgt de bladen aan verschillende vestigingen van ICA in verschillende delen van Zweden.

LibNet is de sleutel voor een efficiënt abonnementsbeheer

Marie Berger zegt dat ze bijzonder tevreden is met het feit dat het elektronisch abonnementsbeheersinstrument LibNet van LM Ingressus Information Delivery eenvoudig is in het gebruik. Bij ICA geschiedt elke handeling betreffende alle bladen via LibNet: daarmee worden nieuwe abonnementen op bladen aangeschaft, worden abonnementen op bladen die weinig worden gelezen opgezegd en wordt de jaarlijkse vernieuwing van abonnementen uitgevoerd.

”LibNet is een gebruiksvriendelijke dienst die erg modern aanvoelt. Elke werknemer in onze onderneming kan het gebruiken en het invoeren van gegevens is eenvoudig. Ik hou er ook van dat LibNet in het Zweeds kan worden gebruikt.”

Volgens Berger biedt LibNet ook een praktisch instrument voor rapportering.

”In één oogopslag zien we het eindbedrag van alle abonnementen van ICA en de rapportering aan de leiding van ons bedrijf is daarom gemakkelijk. Onze leiding wenst ook informatie te verkrijgen over welke bladen beschikbaar zijn en waar ze zich bevinden, en ook van die informatie ontvangen we met enkele muisklikken een lijst.”

Een hoge beoordeling voor de klantenservice

Berger is ook tevreden over de klantenservice van LM Ingressus Information Delivery. Indien een bepaald blad niet wordt gevonden of ze andere hulp nodig heeft, neemt zij gewoonlijk contact op met de persoon van de klantenservice die door LM Ingressus Information Delivery aan ICA is toegewezen.

”De klantenservice van LM Ingressus Information Delivery is uitstekend, heel servicegericht en vriendelijk. De aan ons toegewezen persoon antwoordt altijd vlug en behulpzaam. Ik kan LM Ingressus Information Delivery van harte aanbevelen aan andere ondernemingen!”

De voordelen die ICA heeft behaald:

  • Van de diensten die LM Ingressus Information Delivery aanbiedt, wordt er gebruik gemaakt van: Bemiddelingsdiensten voor publicaties, LibNet
  • Voordelen: LM Ingressus Information Delivery biedt een eenvoudige manier aan om alle bemiddelingsdiensten voor de publicaties te centraliseren in één uitstekende klantenservice. De abonnementsbeheerdienst LibNet van LM Ingressus Information Delivery is een allesomvattende oplossing voor alle behoeften inzake abonnementsbeheer.

Van de diensten die LM Ingressus Information Delivery aanbiedt, wordt er gebruik gemaakt van

Bemiddelingsdiensten voor publicaties, LibNet